-
Социални медии печелят милиарди от реклами от непълнолетни в САЩ
YouTube е получил най-големи приходи от реклама от потребители на възраст под 12 години, следван от Instagram и Facebook
-
Insider Intelligence: Рекламните приходи на TikTok ще се утроят през 2022 г.
Сумата ще надхвърли комбинираните приходи от продажби на Twitter и Snap
-
Meta е обвинена, че не е предупредила инвеститорите за ефекта от хода на Apple
Директорите са отправили предупреждението си твърде късно, гласи колективен иск
-
ByteDance е на път да генерира над 27 млрд. долара рекламни приходи в Китай
TikTok не е основният източник на приходи за популярната компания
-
Facebook откри нов бъг в метриките си
Смята се, че грешката е натоварила рекламодателите и е ограничена до тези потребители, които влизат в социалната мрежа чрез своя онлайн браузър
-
Рекламните приходи на Facebook и Google - двойно над БВП на България
Очаква се постъпленията да достигнат 106 млрд. долара и така ще са почти 50% от всички дигитални рекламни разходи
2 -
Emarketer понижи прогнозата за рекламните приходи на Snap за 2017 г.
Разработчикът на Snapchat ще трябва да плати по-голям дял от приходите си към партньори
-
Snapchat повече не иска да дели рекламните си приходи с медиите
Услугата ще предложи други условия, така че да запазва цялата сума за себе си
-
Приложенията за блокиране на реклами може да засегнат и приходите на Facebook
Компанията генерира 4,5 млрд. долара приходи от реклами през третото тримесечие
Таг рекламни приходи
Пазари